wtorek, 29 lipca 2014

Ogłoszenie wyniku konkursu na 3000 odwiedzin

Tak jak w tytule posta, ogłaszam wyniki.
 
A więc, uroczyście ogłaszam że konkurs polegający na napisaniu rozdziału pt. Moje spotkanie z bohaterem Akademii lub stworzenia arta o tym samym tytule wygrywa
 
 *
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
*
 
CLEO M. CULLEN!!!!
I jej opowiadanie o spotkaniu z bohaterem
 
Gratulacje dla tej pani i wielkie brawa!!
 
Czy będzie jakaś nagroda... Będzie. Cleo, napisz do mnie na GG lub w mailu jaką chciałabyś nagrodę, tylko taką do spełnienia :)
 
Podziękujmy także Rudej za wzięcie udziału.
 
I Króliczkowi za stworzenie świetnego arta z Lucasem
Niestety, żelkożerczyni się spóźniła ale i tak podziękujmy za chęci.
 
To tyle ode mnie, życzę miłego dnia i do następnego posta (mam nadzieję że będzie to już rozdział)
 
 
 

I tak jeszcze na zakończenie, przypominam abyście wysyłali mi propozycje różnych specjali na uczczenie 4000 odwiedzin. Ja nie mam pomysłu, więc liczę na Wasze :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tylko smuci mnie, że tak mało osób brało udział i głosowało.
      Miło się z Tobą, Ruda, rywalizowało ;)

      Usuń