poniedziałek, 7 lipca 2014

Kolejna nominacja do...

Właśnie do czego jestem nominowana?? Otóż jest jakaś inna nominacja, o której nie miałam za cholery pojęcia o nazwie VERSATILE BLOGGER AWARD. Zostałam do tego nominowana przez Kole dżankę.

Zasady, których będę się kurczowo trzymała.

1. Podziękować osobie, która nas nominowała u niego na blogu.

Dziękuje bardzo Kole dżance za nominowanie mnie. Jesteś kochana i jeszcze raz dziękuje :*

2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

To widzimy, jestem nominowana.

3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o nominacji autorów blogów.


No, więc widzicie o co kaman. Zabieramy się za... no za to.

AD.3
  • Jestem wredna do szpiku kości
  • Lubię niebieski i biały kolor
  • Od małego piszę różne teksty, a także kocham jazdę na łyżwach
  • Boję się życia po osiemnastce (to już za dwa lata!) a także tego co jest po śmierci.
  • Czasem napadają mnie "mroczne dni", tzn. brak weny, złe samopoczucie (zwykle załamanie nerwowe mi się udziela), jakaś histeria na byle jaki temat i bezsenność. Taki dzień miałam ostatnio... trzy dni temu
  • Kocham oglądać filmiki na YouTubie, zwłaszcza KinyCzewi, MagdalenyMariiMoniki i BaśkiBlog
  • (ostatni fakt, jakie szczęście) JESTEM MEGA KŁAMCĄ! Po prostu łże jak z nut :)
No, teraz moje nominacje. Jak wiecie, ja od jakiegoś czasu nie nominuję nikogo, więc teraz też tak będzie.

To tyle. Pozdrawiam was i jeszcze raz dziękuje Kole dżance. Dzięki tobie wiem czym jest VBA :D




2 komentarze:

  1. Hahah a proszę <3
    Właśnie życie po osiemnastce. Ja sobie tego nie wyobrażam. ;-; Takie "mroczne dni" mam co miesiąc, czasem nawet częściej. Jezu to jakaś maskara. Wtedy żadna rozmowa z przyjaciółką nawet nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Wtedy muszę być sama, bo i tak nikt i nic mi nie pomoże :(

      Usuń