wtorek, 5 sierpnia 2014

Kilka informacji

Zapewne i tak nikt nie przeczyta, ale muszę. Mam dla was kilka informacji odnoście bloga i rozdziałów.

1. Nie będzie żadnego szpecjala w związku z czterema tysiami odwiedzin. Nie mam żadnego logicznego pomysłu co do tego.
2. Skoro już wiecie że będzie wojna, a raczej większa walka, to muszę coś wyznać. Niedługo, myślę że za dwa, góra trzy miesiące się pożegnamy. Postaram się napisać jeszcze kilka rozdziałów i na tym koniec. A to dlatego że nie mam pomysłów, a nie chcę się zmuszać do pisania, bo to strasznie widać.
3. Rozdział 12 będzie najpóźniej w na koniec następnego tygodnia.
4. Pewnie was to nie obchodzi, i mi w pewien sposób zakazano, ale muszę. Jak wiecie, mój brat ostatnio pomaga mi w pisaniu czy wymyślaniu rozdziałów. W związku z tym, chcę wam powiedzieć że we wrześniu, on wystartuje ze swoim blogiem. Byłabym wdzięczna i mega szczęśliwa, jeżeli by moi czytelnicy także i tam zaglądali bo nie powiem, sama będę z chęcią czytała :)
A o jego pojawieniu (bloga) poinformuję was :)
5. To bardziej powinno być w punkcie powyżej, ale mam też pewną prośbę. Czy ktoś by wyraził chęć i... dziwnie to zabrzmi ale czy ktoś miał by czas i ochotę na sprawdzanie i poprawkę błędów w rozdziałach na jego blogu?? Jeśli są takie osoby, to proszę by napisały o tym w komentarzu.


To tyle. Mam nadzieję że ktoś przeczytał i nie będzie niejasności.
Pozdrawiam was i do, mam nadzieję, kolejnego rozdziału.
Elfik JoWita


PS. A może ktoś jest ciekawy o czym będzie blog mojego brata? Jeśli tak to też piszcie w komentarzach, a ja pod następnym postem umieszczę prolog i pierwszy rozdział ;)

3 komentarze:

  1. 1. Nie z każdym kolejnym tysiącem musi być jakiś konkurs prawda? :P
    2. Jeszcze kilka miesięcy z nami będziesz, to najważniejsze:)
    3. Czekam ^^
    4. Poinformujesz, zajrzę, a może nawet zagoszczę na dłużej ;)
    5. Mogę być "betą", ale jedynie w miesiącu wrześniu. :)

    Jestem bardzo ciekawa, co też Twój brat planuje pisać :) Więc dawaj mi tu jego opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie musisz krzyczeć :)
      Pod następnym rozdziałem znajdzie się prolog i pierwszy rozdział :*

      "Beta" na miesiąc, brzmi spoko. Powiem bratu to się pewnie ucieszy :)

      Usuń
  2. W sumie, mogę spróbować betowania. :) Poinformuj tam brata, że mu Królik może betować (jak to brzmi... XD).
    Jutro wezmę się za czytanie zaległości. Tak! A jak nie to rzuć we mnie kotletem!

    OdpowiedzUsuń