czwartek, 3 lipca 2014

Kolejna nominacja a rozdziału brak...



Pam, pam, paaaaaaaam. Kolejna nominacja do Liebster Blog Award od... Sheri Castle. No więc przejdźmy do formalności.

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował."





No więc wiemy co, gdzie, jak i do czego. Teraz pytania, które otrzymałam od Sheri.

  1. Co skłoniło cię do pisania?
  2. Co cię inspiruje podczas pisania?
  3. Co robisz gdy masz doła?
  4. Gdzie chciałbyś udać się w wymarzoną podróż?
  5. Gdybyś miał super moc, co by to było?
  6. Co sądzisz o reinkarnacji?
  7. Gdzie najlepiej ci się pisze?
  8. Co lubisz czytać?
  9. Chciałbyś odbyć podróż na latającym dywanie?
  10. Jaką postacią chciałbyś być z ulubionego filmu/serialu?
  11. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
I moje odpowiedzi.

  1. Może to że odkąd sięgam pamięcią pisałam krótkie teksty, które potem przerodziły się w kilkunastu stronicowe opowiadania. A także chęć podzielenia się moją twórczością z innymi.
  2. Wiesz co, sama nie wiem. Gdy piszę nie zwracam uwagi na to co mnie otacza. Jestem tylko ja i komputer.
  3. Zamykam się w pokoju i ryczę do poduszki, aż przyjdzie mój pocieszyciel (czyt. brat).
  4. Nie wiem. Może do Portugalii, albo do Islandii.
  5. Huehuehue. Mam dwie takie, z których jedna z nim mogła by być moją. Pierwszą mocą jest telekineza a tą drugą panowanie nad wodą we wszystkich jej stanach skupienia.
  6. To te coś co ludzie myślą że jak zwierzę jest szczurem to było złe w poprzednim ciele? Jeśli tak, to to jest totalna głupota! Ja w to nie wierzę.
  7. W domu, w moim pokoju. Gdy wyjeżdżamy nigdy dobrze mi nie wychodzi.
  8. Książki, rzecz jasna. Chyba że chodzi o gatunki to czytam fantastyczno-przygodowe, dramaty, science-fiction. Kiedyś czytałam autobiografię i już nigdy jej nie tknę.
  9. Pewnie. Byłabym jak Alladyn. (To on chyba latał na takim dywanie...)
  10. Hmm... może Kanarkiem z serialu Arrow. Jest to silna i piękna kobieta, która potrafi walczyć i to całkiem nieźle.
  11. "Like a drum" Guy'a Sebastiana.
Wszystko za nami, więc daję wam wolność. Co do rozdziału, to pewnie pojawi się w niedzielę, bo wcześniej za cholerę się nie wyrobię.

1 komentarz: