piątek, 4 lipca 2014

Atencja, atencja!

Proszę o uwagę. Chciałabym poinformować że, nie, to nie kolejna nominacja, DOBILIŚMY DO 3000 ODWIEDZIN!!
Bardzo wam za to dziękuje że jesteście i czytacie więc uczcijmy to jakoś.
Mam pewien pomysł... No więc, mam na myśli mały konkursik.

Polega na tym że możecie napisać rozdział pod tytułem: "Moje spotkanie z bohaterem Akademii" lub też praca plastyczna o tym samym tytule. Może to być rysunek, art czy nawet szkic.
Na stworzenie rozdziału lub pracy plastycznej macie dwa tygodnie. Wasze dzieła wysyłajcie mi na mój e-mail, który widać po lewej stronie.

Mam nadzieję że podoba się konkurs. Liczę na to że kto może, to weźmie udział.

22 komentarze:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Mój mózg szaleje i wymyśla kolejną historię, łuhu!!!
    Zgłaszam udział! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie.
      Czy to musi być rozdział?
      Mam pomysł, ale będzie on bardziej jako wspomnienie, choć będzie można go także zaliczyć do rozdziału.

      Usuń
    2. Nie koniecznie. Po prostu praca pisemna, tak to nazwijmy :)

      Usuń
    3. To nie przeraź się tym, co ode mnie dostaniesz :D ;)
      I jeszcze jedno pytanie.
      Ty zadecydujesz, kto wygra konkurs czy może opublikujesz prace i zrobisz ankietę wśród czytelników (ale taką na komentarze, bo przy normalnej ankiecie autorzy prac mogliby głosować na siebie)?

      Usuń
    4. W komentarzach można pisać z anonima :/

      Usuń
    5. A, no tak. Zapomniałam o tym. Ale Elfik, jako zarządca bloga, może wyłączyć tą funkcję na czas trwania głosowania.
      Choć pewnie jakiś nie-blogger też będzie chciał głosować.
      Dobra, pomysł upadł, forget it.

      Usuń
    6. Nie no, czemu? Pomysł dobry a anonimowych czytelników mam więcej niż normalnych, ostatnimi czasy... Może go zastosuję, zobaczy się :p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To zależy od ciebie. Długość dowolna :)

      Usuń
    2. Zacznij się bać *uśmiecha się jak psychopatka* może być więcej niż jeden bohater z Twojego opowiadania?

      Usuń
    3. Ooo, też będziesz miała więcej niż jednego bohatera?
      Wyścig trwa, Ruda. A Piotrek ma Ci nie pomagać :P

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Piotrek mi pomoże, moja droga! Pożyczy mi laptopa! ;*

      Usuń
    6. Ale mam nadzieję, że nie pomoże przy pisaniu :P
      Pozdrów go i przekaż mu ode mnie, że jak jeszcze raz zacznie komentarz u mnie od przekleństwa, znajdę go i uderzę patelnią.

      Usuń
    7. Nie pomoże! Będę uczciwa!
      Zawsze jestem.
      Pozdrowię go jak wróci od kolegi ( jesteśmy u cioci ).
      NIE POZWOLĘ CI GO UDERZYĆ PATELNIĄ!

      Usuń
    8. Jej, dziewczyny, spokój. Jasne, może występować więcej bohaterów, jeśli chcesz :)

      Usuń
  3. Elfiku kochany, czy swoją pracę można opublikować na swoim blogu po wysłaniu do Ciebie pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na to ochotę, to proszę bardzo :)
      To jest twoje dzieło, więc robisz z nim co chcesz

      Usuń
  4. Heuheuheuheu, temat jak u mnie wcześniej! :D
    Lubię to!
    Jak nie zapomnę *a jak zapomnę to mnie nieopanierowany kotlet trafi* to coś machnę! A co, to jużniespodzianka, mwahhahah.
    Pozdro, Elfik! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Emmm... no, to chyba się zgłoszę na malowanie, ale nie wiem czy mi się będzie chciało, ostatnio jestem leniwa!

    OdpowiedzUsuń