sobota, 14 czerwca 2014

L.B.A czyli Liebster Blog Award


No, więc... zostałam nominowana do L.B.A przez Kole dżankę. Dziękuje ci bardzo kochana :*

A teraz przedstawię zasady nominacji do Liebster Blog Award. Wszyscy je znają, ale co poradzisz szary człeku?

" Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

No, więc formalności mamy za sobą. Teraz pytania od Kole dżanki.

1.Trzy rzeczy bez których nie możesz żyć.
2.Czym się inspirujesz?
3.Jakiej muzyki słuchasz? (wymień ulubionych wykonawców, zespoły)
4.Czego najbardziej się boisz?
5.W jakim mieście chciał(a)byś zamieszkać?
6.Do której ze swoich postaci myślisz, że jesteś najbardziej podobny/a?
7.Co robisz poza pisaniem blogów?
8.Jak według ciebie wygląda prawdziwa miłość?
9.Jak masz na imię?
10.Co myślisz o sobie (jak siebie oceniasz)?
11.Gdybyś wiedział(a), że został ci tylko jeden dzień życia jakbyś go spędził(a)?

I moje odpowiedzi.


1. Pisanie, przyjaciele i powietrze ^^
2. Sama nie wiem. Wszystko mnie inspiruje. Ludzie spotkani na ulicy, drzewa w parku czy nawet pies sikający na hydrant (odwieczna zagadka dzieciństwa, przynajmniej u mnie). Ogółem wszystko.
3. Słucham popu. A ulubieni wykonawcy to Shakira, Ellie Goulding, Jennifer Lopez oraz Adele.
4. Zdecydowanie pająków. Nawet samotność mnie tak nie przeraża jak te paskudztwa!
5. Szczerze powiem że nie mam pojęcia. Na pewno nie będę siedziała do końca życia w Białystoku, co to to nie ale w tym momencie nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.
6. Ojej! Teraz to dowaliłaś! Każda z postaci jest w pewnym sensie częścią mnie. Ale chyba najbardziej odzwierciedla mnie Victoria Leyton, z tego opowiadania. Jest nieśmiała ale wierna przyjaciołom.
7. A co mam robic? Wymyślam kolejne historie lub spotykam się z przyjaciółmi z osiedla.
8. Według mnie tak? Oj... No chyba tak że przede wszystkim partnerzy się nie okłamują. Związek oparty na kłamstwie długo nie pociągnie. No, na pewno też zaufanie, to jest podstawa. No i chyba miłość przede wszystkim. To ona jest budulcem, więc jeśli jesteśmy szczerzy z partnerem i go kochamy, to sądzę że właśnie tak może wyglądać prawdziwa miłość. Jeju, ale wyszło bez sensu... :)
9. Tego wam nie zdradzę.
10. Jestem pyskata, wredna, upierdliwa, zawsze stawiam na swoim, klnę jak szewc. Ale jestem szczera, wierna przyjaciołom i uczciwa.
11. Pewnie poszłabym gdzieś z rodziną. Pewnie do lasu, tam czuję się najlepiej. Wolna, szczęśliwa. Kocham tam przebywać.


Mam nadzieję że was nie zanudziłam na śmierć tymi odpowiedziami. A teraz według zasad powinnam kogoś nominować, ale nie zrobię tego. Niektórzy nie lubią "bawić" się w tego rodzaju rzeczy.

Także żegnam was i miłej niedzieli. I korzystając z okazji, być może jutro pojawi się kolejny rozdział. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz