piątek, 9 maja 2014

Wyniki!!

Boże, ludzie. Wy nie wiecie w jakim ja stanie jestem! Boję się że mnie znienawidzicie, ale trzeba. Wasze postacie były tak nieziemsko ZAJEBISTE, że aż szkoda że wygra tylko jedna.

Miałam mega mętlik w głowie przy wybieraniu "tej jedynej" postaci. Każda na swój sposób była wyjątkowa i niesamowita.

Podjęcie decyzji nie należało do najłatwiejszych zadań, lecz starałam się wybrać postać rozsądnie.

Najbardziej podobały mi się postacie Teabunny, Cleo M. Cullen i Naff. Reszta też była super, ale te trzy najbardziej przypadły mi do gustu. I to właśnie wygra postać którejś z tych trzech pań. 

No więc nie trzymam was w niepewności.
Wygrywa...
CLEO M. CULLEN
i jej postac:
ANNEMARIE ROLLISON
!!!!!

Pod tym postem, proszę się Cleo, abyś wysłała mi zdjęcie z twoją bohaterką na mój e-mail: ElfikElen@wp.pl
I postaram się, aby Annemarie pojawiła się w kolejnym rozdziale.

PS. I co do reszty, to wybaczcie. Mam nadzieję że ta decyzja nie zmieni waszego podejścia do mnie i bloga a także jego czytania :)

16 komentarzy:

  1. Oczywiście, że nie zmieni podejścia do bloga ;)
    GRATULUJĘ WYGRANEJ! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj trochę wyobraźni ;P proszę ;)

      Usuń
    2. Wolisz maść czy tabletki? :D
      Czasami moja wyobraźnia mnie przeraża, więc nie wiem, czy dzielenie się nią to najlepszy pomysł.

      Usuń
    3. Proszę maść, bo tabletki mogę przedawkować... A zresztą. Daj to i to :D

      Usuń
    4. Hmm, ale musiałabym je wysłać pocztą, a znając Pocztę Polską, to mogą w ogóle nie dojść.
      Więc przesyłam część wyobraźni telepatycznie... nie, wróć, pojawię się u Ciebie jako postać astralna! :D

      Usuń
    5. Kiedy mogę się Ciebie spodziewać? ;)

      Usuń
    6. Dzisiaj o pierwszej w nocy ;) Tylko nie śpij :P

      Usuń
    7. Raczej powinnam napisać, że jutro o pierwszej w nocy, dzisiaj o tej porze oglądałam second time pewne anime. Muszę to powtórzyć.
      Więc jutro o pierwszej w nocy :)

      Usuń
    8. Będę czekać ;) Jakbym zasnęła to przepraszam. Zostaw mi wtedy pakunek na szafce nocnej ;)

      Usuń
  2. O matko.
    Siedzę z rozdziawioną buzią, w szoku, niezdolna przepisywać rozdziału na "Rozważną", po czym zarzucam moją czarną czupryną na bok i cieszę się jak jakieś dziecko z ADHD.
    O rany, nie wierzę.
    DZIĘKUJĘ!!!! :*
    W takim szoku to dawno nie byłam. Zaraz wyślę fotografię :)
    Cieszę się jak wariat, a przecież nie zrobiłam nic wielkiego, tylko dałam upust wyobraźni. Wow. Nie wierzę, że mnie doceniono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie udało, ale gratulacje dla Cleo C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Naffie :*
      Tobie się uda następnym razem ;)
      Przeczytałaś? Dzisiaj u mnie rozdział, ha! Mam teraz tyle energii, że chyba wymienię tą spaloną żarówkę w łazience! :D

      Usuń
    2. Haha, właśnie zamierzam dla odprężenia przed długą nauką z biologii go przeczytać ^___^ widziałam, widziałam. Nawet Usui się pojawił XD.

      Usuń
  4. Kongratulejszyns dla zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń