niedziela, 6 kwietnia 2014

Wstęp

    W świecie w którym panuje przekonanie że magia nie istnieje, a tych którzy potrafią z niej korzystać nazywa się potocznie "mutantami" zaczyna się historia sześciorga nastolatków.
    Każdy z nich jest inny, każdy z nich ma wyjątkowe zdolności każde z nich nie do końca w nie wierzy. Los nieraz ukazywał im ich niezwykłość lecz oni nie wiedząc co mają zrobić, postanowili trzymać to w tajemnicy. Nawet ich rodziny nie wiedziały o tym że ich członkowie posiadają nadludzkie zdolności.
    Wszystko było w idealnym porządku lecz po pojawieniu się pewnego starszego człowieka, ich życie zupełnie się zmieniło.

______________________________________________________________

I jak? Wiem, wiem że wstęp jest krótki ale właśnie taki ma być. Jeśli jesteście ciekawi jak historia się potoczy, to zachęcam do czytania bloga. Rozdziały pojawiać się będą co dwa tygodnie. Piszcie w komentarzach Wasze zdanie na temat wstępu bo jest to dla mnie bardzo ważne. Zniosę każdą krytykę.
Pozdrawiam i do pierwszego rozdziały!!
Elfik JoWita
(pierwszy rozdział wstępnie pojawi się 18.04.2014r)

10 komentarzy:

  1. Oooo, przypomina mi to trochę X- Menów ^^
    Dodałam do obserwowanych i już z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak jakby pomysł jest zaczerpnięty z tego filmu :D
      Miło że ktoś czeka ^^
      Rozdział jest w trakcie pisania, więc może pojawi się wcześniej

      Usuń
  2. Przybyłam!!! I szczerze mówiąc... chcesz szczerą, czy praiwe szczerą opinię? Dobra zacznijmy od prawie szczerej: uważam iż ta proza zaczyna się wyjątkowo ciekawie. Szczera: Nie wierzę, piszesz sobie kilka zdań i potrafisz człowiekowi poprzestawiać całe życie. Wiesz, na serio jestem zafascynowana. Na pewno będę go czytać. Ale jak już mówimy o szczerości, to do egzaminów raczej nigdzie mnie nie spotkasz, ani u mnie ani u Ciebie, ale jak wrócę to będzie wejście smoka!
    Pozdrawiam ♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Borze... jak mi miło, ale serio! Czuję podekscytowanie. Tylko jak zrobisz wejście smoka to nie rozwal niczego po drodze kochana!! :D

      Usuń
  3. Człowieku! Piszesz pare zdań, uchylasz trochę drzwi do tego świata, a tu BUM... KONIEC!
    To niedopuszczalne! Pisz dalej! Proszę!
    ~Clary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokooojnie ziom, rozdział jest w drodze na świat, więc będzie przedpremierowo. Dziękuje za komentarz :* Mam nadzieję że na rozdziale się nie zawiedziesz...

      Usuń
  4. Super, zapowiada się ciekawie. Będę zaglądać :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Będę zaglądać* ♡
    Podoba mi się tło. Bardzo ^__^
    I taki paradoks; raz się u mjie pojawia Elfik Elen, gdy odpowiadasz na komentarze, raz Elfik JoWita xD
    Więc... Ahoj :>


    *ale zostawiaj linki w komentach, bo skleroza nie boli XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O serio? A myślałam że to blogger mnie nie lubi a okazuje się też że i google+ mnie nie lubią bo robią takie żarty... I nie ma sprawy, króliczku ^^ Linki będą pod twoimi nowymi rozdziałami

      Usuń