wtorek, 22 kwietnia 2014

Liebster Blog Award


To jaaa, spasiona Elfik JoWita.
Otóż ogłaszam wszech i wobec że mój blog został nominowany do Liebster Blog Award przez Mari7895.

Krótko o zasadach LBA:

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań..."

No, więc formalności mamy za sobą. Oto pytania, jakie zadała mi Mari.

 1. Wzór do naśladowania?
2.  Gdybyś mogła dostawać pieniądze za to, co najbardziej lubisz robić, co by to było?
3. Co ma piernik do wiatraka?
4. Gdyby sławny reżyser chciał nakręcić film o Twoim życiu, kto zagrałby Ciebie?
5.Twój ulubiony blog to ...
6. Twój sposób na chandrę?
7. Dzień bez .... to dzień stracony?
8.Wyobraź sobie, że wygrywasz milion euro. Jak twoim zdaniem wpłynęłoby to na Twoje obecne życie?
9. Gdybyś mogła przenieść się w czasie – jaki okres w dziejach by to był?
10. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś lub chciałabyś zrobić w swoim życiu?
11. Skąd bierzesz inspiracje do pisania bloga? 

I moje odpowiedzi:

1. Bez wątpienia moja kochana ale i denerwująca mamusia :*
2. Pisanie lub leżenie na łóżku do góry brzuchem, hueh.
3. Zagadka dzieciństwa. Moim zdaniem piernik ma to do wiatraka że piernika można zjeść a wiatraka nie aczkolwiek może rozchodzić się o to że wiatrak daje chłodne powietrze w upalne dni a piernik tylko tuczy.   
4. Ot pytanie, pff! Sama bym zagrała tą rolę no chyba że wylądowała bym na intensywnej terapii to mogła by mnie zagrać   Chloë Grace Moretz bo jest moją ulubioną aktorką i wiem że dała by radę.
5. Bijcie lub nie ale nie ma takiego. Każdy lubię jednakowo.
6.  Tu jest problem bo miewam to aż za często. Kiedy tylko mam chandrę łatwo się tego po mnie domyślić. Wiecie... wyglądam jak sto nieszczęść więc wtedy mój brat wkracza do akcji. Mamy poważną rozmowę i przechodzi. Więc w dumie można powiedzie że sposobem na chandrę jest mój brat :*
7. Bez kłótni z mamą i zaliczenia wtopy.
8. Miało by to ogromne znaczenie. Sama nie wiem co bym zrobiła z taką ilością pieniędzy. 
9. Czy jakiem, może Średniowiecze ale w latach w których panował pokój.
10. Sama nie wiem. Może było by to że zostanę fanką One Direction, ale to raczej nastąpi gdy będę ofiarą wypadku w którym stracę pamięć...
11. Ze wszystkiego, dosłownie. Nawet z głupiej rozmowy z przyjaciółką.

Taa... większość pomyślała coś typu : Interesujące, aż zasnęłam/zasnąłem przy kompie, więc przechodzimy do części nominacji.
Nominuję... nikogo.
Tak, nie nominuję nikogo, bo nie każdy lubi takiego typu zabawy.

No to miłego dnia i tak tylko napomknę że w sobotę (26.04) pojawi się 3 rozdział przygód naszych nastoletnich mutantów.

2 komentarze:

  1. To dobrze, że nikogo nie nominujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie miałaś zbyt dużych problemów z moimi szalonymi pytaniami :)

    xoxo
    -M

    OdpowiedzUsuń