piątek, 28 listopada 2014

ZAGADKA

Skarby moje!!
Pamiętacie mnie jeszcze??
Mam nadzieję że tak :)


Otóż ja, Elfik JoWita coś kombinuję... Ale nie sama. Pewnie znacie Czarnowłosego, prawda? Jeśli nie to jest mój brat, który także pisał bloga, lecz usunął go. Powiedział że się wypalił i nie da rady wymyślać nic nowego. Może to pochopna decyzja, lecz nie mi to oceniać. Wie co robi...

Ale przechodząc do sedna. Proszę spojrzeć na ten obrazek...

 
Nie, nie musicie czytać, bo wątpię że ktoś to odczyta. Spokojnie, przechodzę do sedna.

Cała zagadka polega na tym, że jeśli ktoś odgadnie co mi i Andrzejowi w głosie świta, ten będzie... MEGA HIPER SUPER ZAJEBISTĄ OSOBĄ, czyli sobą :)

Czekamy na wasze odpowiedzi :)

8 komentarzy:

  1. Na razie nie mogę nic odgadnąć :D widzę, że coś o jakiś łowcach.
    Witaj z powrotem C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, niestety... takie ktoś ma pismo! xD

      Dziękuje za miłe powitanie :*

      Usuń
  2. Cześć!!! :D
    Oczywiście, że Cię pamiętamy!
    Ale Andrzej no... Się chłopak wypalił, a ja nie mam co czytać :c

    Dostrzegam wymieszanie czasów: przeszłego i teraźniejszego.
    Mundurek nie jest czymś dziwnym - przez wieki był w szkołach czymś oczywistym, czymś, co wyróżniało grupy uczniów na tle mieszkańców miasta.
    A domysły się nie spełniają, tylko sprawdzają :P
    Pomruki to się przez otwarte pisze :P
    Taak, wyświetliłam sobie ten tekst i przeczytałam. Intuicja mówi mi, że.. Głównymi bohaterami jest rodzeństwo.
    Chwila. Adam się z kimś bił, bo ten ktoś coś powiedział...
    Dlaczego przypomina mi to wstęp do "Opowieści z Narnii: Książę Kaspian"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, czemu przypomina ci początek tego filmu lub książki. Nawet nie miałam pojęcia że jest jakiekolwiek podobieństwo pomiędzy tymi dwoma tekstami... Podczas czytania tego nie zwróciłam uwagi na to, możliwe temu że dawno oglądałam serię "Opowieści z Narnii". I jestem szczerze zdziwiona że ktoś rozczytuje pismo Andrzeja... Znaczy, nie żeby było mega brzydkie czy coś, tyle że wiecznie narzeka że nie idzie mu czasem odczytani tego co sam napisał a ja zaczynam powoli w to wierzyć i potakiwać.
      A literówki są temu, że to wersja, która zmieni się jeszcze z pięć jak nie więcej razy :)

      Tak, głównymi bohaterami będzie rodzeństwo.

      I dobrze że mnie pamiętacie. Bo już myślałam że zapomnieliście o starej Jowicie xDD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale ja to wiem od Ciebie więc... moge napisać?

      Usuń
    2. A... nie wiem kto to pisał ale pismo jest strasznie czytelne xD

      Usuń
    3. NEIN! Ty masz zakaz pisania! Kumasz czacze?!

      Endriu to pisał :P Na moje polecenie, znaczy... wspólnie to wymyślaliśmy, ale on pisał bo ja pisze jak kura pazurem xD

      Usuń