niedziela, 28 września 2014

LBA... blog zawieszony ale nagrody przybywajom xD


Dostać pierdzielca idzie z tym wszystkim ale wiecie jak pocieszyła mnie nominacja do LBA? Bardzo :)

Zasady chyba każdy zna to je pominę. A jeśli nie to trudno, tyle razy była przyznawana mi ta nominacja że na pamięć można było jej się nauczyć, a jeśli dalej nie pamiętacie to zerknijcie na inne nominejszyns.

A i nominowała mnie Sunny Dreamer. Oto jej pytania.

 1. Lato, czy zima?
2. Dlaczego piszesz blog o tematyce Dramione?
3. Jaka jest twoja ulubiona postać z filmu/książki HP? Dlaczego?
4. Jaki jest twój wymarzony patronus?
5. Jakie jest twoje marzenie/a?
6. Jaka tematyka podoba ci się w książka najbardziej? (romanse,kryminały,przygodowe itp.)
7. Jaki żywioł (ogień, woda, ziemia, wiatr) pasuje do ciebie najbardziej? Dlaczego?
8. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, to jakie?
9. Jakie jest twoje hobby?
10. Ulubiona książka/film?
11. Ulubiony aktor/aktorka? 
Odpowiedzi:
 1. Zdecydowanie zima. Kocham chłodek i śnieg i lepienie bałwana i święta i sylwestra.
2. Ups... chyba ktoś nie przeczytał o czym jest ten blog. Ale spokojnie, nie jestem jakaś mega szurnięta by się wydzierać. Więc chyba logiczne że nie mogę odpowiedzieć na pytanie.
3. Hermiona. No kurde, ludzie. Ona jest zajebista. Zna tyle zaklęć, jest mądra, ładna... czego chcieć więcej.
4. Nie muszę marzyć o patronusie bo go mam. Moim patronusem jest delfin.
5. Ohoho, które? Mam ich od groma. Może napiszę o tym aktualnym. Postarać wrócić się do pisania i przeżyć trzy lata w liceum.
6. Fantastyka, horror, science-fiction i młodzieżowe (tak, jest taka kategoria książek).
7. Woda, zdecydowanie. Dlaczego? Przy wodzie czuję się wolna a w wodzie jak ryba, jakby woda była moim domem. Poza tym, od dziecka ciągnęło mnie do wody więc pewnie temu.
8. Mam, brata.
9. Pisanie.
10. Nie mam ulubionej książki czy filmu.
11. Dużo tego jest a ostatnio przybyło kilku aktorów i aktorek. Poza tym, chyba kiedyś o tym pisałam...

Skoro przebrnęliście do tego momentu, to jestem z was dumna. To tyle. Także miłej niedzieli i do zobaczenia kiedyś :)

I tradycyjnie, nie nominuję żadnego innego blogera.

PS. Przypominał o zaglądaniu tutaj >>>LINK<<< 

1 komentarz:

  1. http://poweroffourelements.blogspot.com/2014/11/rozdzia-72-walki-uliczne.html
    NOWY NA CZTERECH ŻYWIOŁACH, ALE NIE WIEM, CZY JESZCZE CZYTASZ :p

    OdpowiedzUsuń